0

Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine

 INTERNET TRGOVINA

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

 

OPĆE ODREDBE

 

Ove predugovorne obavijesti i opći uvjeti korištenja odnose se na  obavijesti za kupce i opće uvjete poslovanja internet trgovine (u daljnjem tekstu: Internet trgovina  ili  Webshop) trgovačkog društva Mediplus d.o.o. Zagreb.

 

Značenje pojmova:

 

Korisnik – posjetitelj web stranice

Gost korisnik- neregistrirani kupac

Registrirani korisnik - registrirani posjetitelj Web stranice – kupac, može pristupiti i ostalom sadržaju on-line izdanja te davati  svoje komentare.

 

Prodavatelj (davatelj usluge) je trgovačko društvo:

MEDI PLUS d.o.o. Zagrebačka avenija 3 10 000 Zagreb OIB: 34326599059

 

Skraćeni naziv društva: MEDI PLUS d.o.o.

 

Društvo je upisano u sudski registar Tgovačkog suda u Zagrebu, OIB: 34326599059

 

Komunikacija:

tel: + 385 1 36 88 340

 

 

e-mail: mediplus@mediplus.hr

            fit2feet@fit2feet.hr

 

Kupac /potrošač/ koji kupuje putem ove internetske trgovine (registrirani korisnik) može biti samo fizička punoljetna i potpuno poslovno sposobna osoba, ili pravna osoba koja uredno posluje.

Korištenjem internet trgovine smatra se kako je kupac dao suglasnost, odnosno  prihvatio ove predugovorne obavijesti i uvjete korištenja kao sastavni dio potrošačkog/prodajnog ugovora.    

 

Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka, koje je naveo za potrebe korištenja usluge Webshopa, odnosno kupnje.

 

Webshop omogućuje kupnju robe iz ponude – prodajnog asortimana prodavatelja i raspoloživih količina (u daljnjem tekstu: proizvod) putem internet  trgovine  na web stranici prodavatelja.

Ove predugovorne obavijesti i uvjeti poslovanja, u slučaju kupnje, čine sastavni dio potrošačkog/prodajnog Ugovora, koji se u skladu sa Zakonom smatra ugovorom sklopljenim na daljinu.

Ove obavijesti i uvjeti korištenja podložni su promjenama u bilo kojem trenutku. Stoga kod svake posjete Internet trgovini,  potrebno se upoznati s obavijestima i uvjetima korištenja, jer prodavatelj neće biti odgovoran za posljedice proizašle iz promjene web sadržaja.

 

Korištenjem Internet trgovine kupac/potrošač (dalje u tekstu:kupac) pristaje  na ove objavljene obavijesti i opće uvjete korištenja.  

 

Jezik

Jezik komunikacije na internetskim stranicama prodavatelja http://fit2feet.hr je hrvatski jezik.

 

OGRANIČENJE KORIŠTENJA

 

Kupac  se obvezuje:

 

-da neće unositi, ili distribuirati putem web stranice sadržaje koji su suprotni zakonskim propisima, sadržaje kojima se vrijeđaju tuđa prava i interesi, te prijeteće, vulgarne,  pornografske i slične sadržaje. Davatelj usluge/prodavatelj ima pravo spriječiti  pristup korisnicima na web stranice na kojima se obavljaju radnje suprotne ovim općim uvjetima korištenja, te s te osnove ne snosi nikakvu odgovornost.

 

-da neće kršiti prava intelektualnog vlasništva, da neće dokumente, podatke i informacije objavljene na web stranici reproducirati, distribuirati, ili na bilo koji način  koristiti u komercijalne svrhe  već za osobne potrebe, uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava davatelja usluge, ili trećih osoba.

 

Korištenjem sadržaja ovih web stranica Korisnik web stranice/kupac  prihvaća  sve rizike koji nastaju iz tog korištenja,  te prihvaća korisititi sadržaj web stranica/Webshop za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost. 

 

Davatelj usluge/prodavatelj ne jamči za točnost, istinitost, ili pouzdanost  bilo koje informacije i podatka pohranjenih na web stranicama, ukoliko i kada su podaci preuzeti iz nekog drugog izvora.

 

Davatelj usluge/prodavatelj neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz nedostupnosti web stranica  iz tehničkih razloga, ili prekida internetske veze prilikom korištenja Webshop-a, niti će odgovarati, ili snositi troškove za  korištenje računalne opreme i telekomunikacijskih sustava radi pristupa web stranicama i internet trgovini.

 

Obavijesti o mjesečnim akcijama i reklamne elektronske poruke prodavatelja, koje šalje kupcu, bit će označene kao reklamne poruke, s jasno naznačenim pošiljateljem. Ako kupac ne želi primati te poruke  i obavijesti prodavatelja, prodavatelj će to poštovati. Kupac ima mogućnost odjaviti se s newslettera. 

 

Ako se na web stranici nalaze drugi oglašivači, oni su odgovorni za svoj sadržaj oglašavanja, te prodavatelj nije odgovoran za pogreške i nepravilnosti tih i takvih propagandnih materijala.

 

 

Upućivanje na druge linkove

Internet stranica prodavatelja može upućivati korisnika na druge linkove, koji su izvan kontrole prodavatelja, te korisnici na njih pristaju na vlastitu odgovornost. Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

 

Prodavatelj će pružati zaštitu  osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su bitni za ispunjenje obveze prema kupcima.

Prodavatelj neće nedopušteno distribuirati podatke o kupcima, ili uključivati kupce u marketinške projekte, ili kampanje bez kupčeva dopuštenja.

Svi podaci o korisnicama i kupcima strogo se čuvaju  i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla.

 

Registracijom na Internet trgovinu - označavanjem određenog polja (kućice) na web stranici, smatra se da kupac daje suglasnost i pristaje  na prikupljanje, korištenje, obradu i prenošenje osobnih podataka potrebnih za korištenje web stranica i za davanje podataka trećim osobama,  radi izvršavanja usluge prema korisniku/kupcu, kao i za potrebe vlastitih evidencija i baze podataka, te za obavještavanje korisnika-kupca o novim proizvodima i uslugama.

Kupac može povući suglasnost i time će prestati obrada podataka kupca, kao i registracija  u fit2feet trgovini.

Davatelj usluge/prodavatelj, omogućit će korisnicima/kupcima pristup njihovim osobnim podacima, kako bi osigurao te podatke kao točne, potpune i ažurirane.

Za zaštitu osobnih podataka, poduzete su mjere sigurnosti, koliko god je to moguće, ali davatelj usluge nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane.

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Zagrebačka avenija 3, 10 000 Zagreb

tel: +385 (0)1 3688 680

fax: +385 (0)1 3688 690

e-mail: zastitapodataka@mediplus.hr

 

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Kupac ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, uputiti prodavatelju  pisani prigovor na slijedeći način:

- putem pošte na adresu: MEDI PLUS d.o.o. Zagrebačka avenija 3 10 000 Zagreb

- elektroničkom poštom na e-mail adresu: mediplus@mediplus.hr

- telefaxom na broj + 385 1 36 88 690

 

Prodavatelj će odgovoriti  pisanim putem na prigovor potrošača  u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. Evidenciju o uloženim prigovorima prodavatelj će čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

 

Kupac se uvijek može prodavatelju obratiti s upitima, sugestijama, prijedlozima putem naznačenih tel. brojeva i adresa.

 

Uputa o podnošenju prigovora istaknuta je posebno na web stranici prodavatelja s informativnim obrascom za prigovor koji kupac može koristiti za ulaganje prigovora.

 

GOST KORISNIK (neregistrirani kupac)

Ako kupnju obavlja neregistrirani korisnik, uneseni podaci koriste se samo za trenutačnu kupnju te neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet trgovine prodavatelja.

U slučaju da kupac nije registrirani korisnik, neće imati dodatne mogućnosti registriranog korisnika, a to su poglavito: pregled prošlih narudžbi, izmjena podataka korisničkog računa, favoriti, spremanje dodatnih adresa za dostavu i sl..

 

REGISTRACIJA  

 

Korisnik se registrira na web stranici prodavatelja.

Registrirani korisnik je obvezan čuvati tajnost korisničkog imena i lozinke, te je odgovoran za sve nedozvoljene aktivnosti autorizirane pod njegovim korisničkim imenom i/ili lozinkom.

U slučaju sumnje o nedopustivom korištenju njegova korisničkog imena i lozinke, obvezan je odmah obavijestiti davatelja usluge-prodavatelja, putem kontakta objavljenog na web stranici.

Kupac je odgovoran za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupovine artikala.

 

Nakon uspješene autorizacije, registrirani korisnik može nastaviti kupnju putem internet trgovine  (Webshop), a u slučaju neuspješne autorizacije postupak kupnje se prekida.

 

NARUDŽBA

 

Nakon pregleda ponude artikala, odabira na temelju slike i osnovnih podataka o proizvodu na web stranici, Kupac naručuje proizvod elektroničkim putem. Slike su ilustrativne prirode, te ne moraju odgovarati u svim detaljima stvarno dobavljivom proizvodu. 

 

Klikom na „stavi u košaricu“  odabrani proizvod  sprema se u potrošačku košaricu. Postupak se ponavlja do završetka odabira.

Klikom na košaricu prikazuje se sadržaj košarice, koji se može promijeniti, ili ukloniti iz košarice.  Po završetku izbora artikala odabire se željeni datum dostave i klikne  „slijedeći korak“.  Kupac ispunjava  polja potrebna za dostavu, te odabire  jedan od načina plaćanja.

 

Proizvodi se smatraju naručenim i ugovor sklopljen, kada Kupac završi cijeli postupak naplate, a Prodavatelj dostavi potvrdu primitka narudžbe Kupcu. Potvrdu primitka narudžbe, Prodavatelj će elektroničkim putem dostaviti Kupcu. 

 

U razdoblju od stavljanja proizvoda u košaricu do potvrde plaćanja, postoji mogućnost da količine proizvoda nisu više na raspolaganju, o čemu će Prodavatelj obavijestiti Kupca na mail adresu ili telefonom, a  Kupac tada ima mogućnost otkazati naručeni proizvod, ili tražiti zamjenski.

 

Prodavatelj  nije odgovoran za troškove Kupca nastale pri pregledavanju i pretraživanju web stranice (telefona, podatkovnog prometa i sl.) ili za bilo koje druge troškove  do kojih može doći prilikom narudžbe, ili pregledavanja, odnosno  pretraživanja web stranice.

 

 

CIJENE      

 

Istaknute cijene su maloprodajne s uključenim PDV-om. Cijene proizvoda istaknute su u hrvatskoj nacionalnoj valuti - kuni (HRK).

 

Ponuda prikazuje odabranu robu s cijenama sukladno odabranom načinu plaćanja, te eventualnim trenutnim akcijama i popustima, kao i iznosom troškova dostave koju plaća kupac, što zajedno čini ukupnu cijenu.  U slučaju popusta, na ponudi je naznačena stara cijena i cijena s popustom.

  

Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene. Cijene se mogu mijenjati bez prethodne najave sve do trenutka  narudžbe, odnosno trenutka  sklapanja ugovora.

 

Istaknute cijene vrijede za gotovinsko, virmansko i kartično plaćanje.

 

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti prodavatelju jednim od načina plaćanja, posebno istaknutim na stranici Internet  trgovine.

 

Proizvodi ostaju u vlasništvu prodavatelja sve do potpunog plaćanja proizvoda iz potvrđene narudžbe, neovisno jesu li već dostavljeni kupcu ili ne. U slučaju neplaćanja, ili nepotpunog plaćanja, prodavatelj ima pravo zahtijevati povrat proizvoda u kojem slučaju proizvodi ne smiju biti rabljeni, oštećeni i vraćaju se u stanju u kakvom su zaprimljeni.

 

Kupac se može  upoznati sa mjerama sigurnosti oko naplate i plaćanja zasebno na stranici  Internet trgovine. 

          

Dostava (isporuka)

 

Nakon zaprimanja potvrde o plaćanju, Prodavatelj se obvezuje  dostaviti (isporučiti) kupljeni proizvod Kupcu u najkraćem mogućem roku.

 

Prodavatelj nije odgovoran za nemogućnost dostave u naznačenim rokovima, ako Kupac nije zatečen na adresi za dostavu koju je dao, u kojem slučaju će biti ostavljena poruka s kontakt brojem.

 

Dostava se može izvršiti i punoljetnoj osobi – članu domaćinstva i ovlaštenoj osobi, ili službi pravne osobe, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta.

 

Potpisom otpremnice smatra se da je Kupac proizvod preuzeo.

 

Rok isporuke je tri radna dana, od dana potvrde o plaćanju, a najduže osam radnih dana za područje  kontinentalne Hrvatske, odnosno  najduže deset  radnih dana za  područje otoka.

Trošak dostave (isporuke) iznosi 26,25 HRK ukoliko je narudžba manja od 500,00 kn

 

U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova. 

 

Prodavatelj obavlja dostavu  isključivo unutar područja Republike Hrvatske

 

 

OBAVIJEST O PRAVU KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac može jednostrano raskinuti ugovor sklopljen u Internet trgovini  (ugovor sklopljen na daljinu) ne navodeći razlog i to u roku od 14 dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed (isporučen). Ako se radi o više pošiljaka isporučenih u različito vrijeme, rok se računa od zadnje pošiljke. Ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određeno razdoblje, rok se računa od prve pošiljke robe, odnosno  proizvoda. 

 

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jedostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom da raskida ugovor, koju šalje elektronskom poštom, a može slati i telefaksom i poštom, ili može koristiti priloženi primjerak informativnog obrasca o jednostranom raskidu ugovora, a koji je propisalo Ministarstvo gospodarstva, u sklopu Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora (NN br. 72/2014.). Primjerak informativnog obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici Prodavatelja, Kupac može elektronički ispuniti i poslati Prodavatelju. Informativni obrazac može se preuzeti ovdje.

 

 

Potvrda primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, dostaviti će se kupcu bez odgađanja, elektroničkom poštom, odnosno  na trajnom mediju.

Ako kupac jednostrano raskine  ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je primljen, uključujući i troškove isporuke (dostave).  Ako je kupac izabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka, koju je prodavatelj ponudio, neće se vratiti dio novca koji se odnosi na troškove isporuke.

Prodavatelj će izvršiti povrat novca  najkasnije u roku od 14 dana  dana od dana kada je Prodavatelj zaprimio izjavu kupca o jednostranom raskidu ugovora, pod uvjetom da je Kupac vratio proizvod. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju pristanka na drugi način povrata, kupac neće snositi nikakve troškove, u odnosu na povrat.

Povrat novca bit će moguće izvršiti tek nakon što proizvod bude vraćen, ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je robu/proizvod poslao natrag Prodavatelju. 

 

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor dužan je vratiti  proizvod neoštećen, nerabljen s ambalažom kao i sa svom  primljenom pripadajućom dokumentacijom, koja ide uz proizvod  (račun, i druga pripadajuća dokumentacija) u roku od 14 dana od dana kada je Kupac obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Pritom, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezulat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Smatrat će se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka roka predao robu/proizvod Prodavatelju odnosno osobi ovlaštenoj za primanje robe. Prodavatelj će obavijestiti Kupca ukoliko će robu/proizvod  preuzeti sam.

Troškove povrata robe snosi sam kupac.

Proizvod koji se vraća ne smije biti korišten.

 

Sve informacije o povratu robe/proizvoda i novca kupac može dobiti na telefon: + 385 1 36 88 680

Slučaj kada potrošač/kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN br. 41/1014.) određen je člankom 79 tog zakona, s čijim odredbama se kupac može upoznati  klikom na  linku: Zakon o zaštiti potrošača

 

 

REKLAMACIJA  

 

Kupac ima pravo reklamacije proizvoda,  u skladu sa zakonskim uvjetima i rokovima.

 

Ako je kupcu isporučen proizvod koji nije naručio, ili ako proizvod ima oštećenja, ili grešku, odnosno materijalne nedostatke, kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda, na koju je prodavatelj dužan odgovoriti u roku od 15 dana.

 

Reklamacija se obavlja pisanim putem, u pravilu,  putem elektronske pošte mediplus@mediplus.hr

 

Ako Kupac nije primio naručeni  i plaćeni proizvod u roku određenom za isporuku (dostavu) proizvoda,  ima pravo, na obrascu za reklamacije, ili putem kontakata objavljenih na web stranici, prijaviti kako proizvod nije dostavljen.  Prodavatelj će  postupiti po takvoj prijavi i utvrditi razloge neisporuke proizvoda u najkraćem mogućem roku, te obavijestiti Kupca o daljnjem rješavanju  predmeta.

Pri dostavi proizvoda peporuča se da Kupac odmah pregleda proizvod i o uočljivim, odnosno vidljivim nedostacima  obavijesti Prodavatelja bez odgađanja, ili najkasnije u roku osam dana. U tom slučaju potrebno je ispuniti odgovarajući obrazac, te javiti putem e-maila ili telefonski, u skladu s korisničkim uputama na web stranici,  želi li Kupac ponovnu dostavu proizvoda, ili povrat novca. Ponovljena dostava, ili povrat novca obavlja se u roku od 14 dana od dana povrata proizvoda.

Ukoliko je zahtjev za zamjenom proizvoda, ili povratom novca opravdan, Prodavatelj će postupiti u skladu sa zahtjevom Kupca,  s tim da  trošak ponovnog slanja proizvoda,  ili povrata novca snosi Prodavatelj.

Povrat proizvoda obavlja se dostavom na adresu o kojoj je Kupac obaviješten na obrascu za reklamacije.

Izravne troškove povrata proizvoda snosi Kupac, osim u slučaju kada proizvod nije primio  (odbijanje primitka), zbog vidljivih nedostataka, ili ako je isporučen drugi proizvod a ne onaj koji je naručen. Kupac je obvezan proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni.

 

Kupac ne može reklamirati izgled proizvoda, jer slika koja ilustrira proizvod je informativne prirode i ne mora odgovarati u svim detaljima stvarnom izgledu proizvoda.

 

U slučaju kupnje proizvoda s istaknutom greškom, kupac nema pravo na reklamaciju za materijalne nedostatke.

 

U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima potrošač može uputiti prigovor-reklamaciju za materijalni nedostatak,  u roku od dva mjeseca od kada je uočen  nedostatak. O svim pravima i rokovima  u vezi reklamacije materijalnih nedostataka, kupac se može informirati  u Zakonu o obveznim odnosima kako je naznačeno u nastavku.

 

POSEBNO O ODGOVORNOSTI ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

 

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, koje je imao u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira jesu li mu ti nedostaci bili poznati, ili ne.

 

Rizik slučajne propasti, ili oštećenja proizvoda prelazi na Kupca u trenutku kada je Kupcu, ili osobi koju je naveo, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

 

Ako proizvod ima  materijalni nedostatk, ili se on pojavi unutar roka od 6 mjeseci od trenutka prijelaza  rizika na Kupca, smatra se da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika na Kupca, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno.

 

Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca, ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

 

Prodavatelj neće odgovarati za materijalne nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu, ili mu nisu mogli ostati nepoznati, osim ako je Prodavatelj tvrdio i izjavio da proizvod nema nedostatke, ili da ima određena svojstva.

 

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (NN br. 35/05., 41/08.,125/11.).  kada proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu ili nema svojstva i odlike koje su izrijekom, ili prešutno ugovorene, odnosno  propisane, ili je proizvod nepravilno montiran, a montaža je uključena u ispunjenje ugovora o kupoprodaji i drugi nedostaci u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.

 

U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, kupac ima pravo u slučaju materijalnih nedostataka, zahtijevati od prodavatelja da nedostatak otkloni, ili da prodavatelj preda drugi proizvod, bez nedostatka, ili  zahtjevati sniženje cijene, ili  dostaviti izjavu da raskida ugovor.

O cjelovitim informacijama o materijalnim nedostacima,  odgovornosti i rokovima,  kupac se može informirati  na linku: Zakon o obveznim odnosima 

 

 

 

JAMSTVO (ili GARANCIJA) ZA ISPRAVNOST PRODANE ROBE/PROIZVODA

 

Za proizvode za koje prodavatelj, odnosno proizvođač daje jamstvo za ispravnost proizvoda, prodavatelj će zajedno s kupljenim proizvodom predati kupcu jamstverni list (garanciju).

 

Proizvodi prodavatelja kao što su bicikli, fitness sprave i sl. imaju jamstvo  prodavatelja odnosno proizvođača, te mogućnost servisa kod prodavatelja kao i nabavu rezervnih dijelova  i servisnog održavanja. Za korištenje jamstva  i servisnog održavanja, kupac se može obratiti prodavatelju na brojeve i adrese komunikacije objavljene u ovim općim uvjetima.   

 

Izdanim jamstvom jamči se za ispravnost proizvoda tijekom određenog vremena, računajući od njegove predaje kupcu. Ako proizvod  nije ispravan u tom određenom vremenu, kupac može zahtijevati od prodavača, odnosno proizvođača, popravak proizvoda u razumnom roku, ili ako to ne učini, zamjenu neispravnog proizvoda ispravnim. 

 

Jamstvo ne isključuje odgovornost prodavatelja i/ili proizvođača za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.

 

Prava kupca po osnovi jamstva gase se u roku od jedne godine, računajući od dana kada je kupac zatražio popravak, ili zamjenu proizvoda.

 

Pri  korištenju jamstva, vrijede jamstveni (garancijski) uvjeti  navedeni u priloženom jamstvu danom uz proizvod.    

 

 

OSTALE ODREDBE

 

Ugovor na daljinu (kupoprodajni ugovor) je jednokratan ugovor, koji je konzumiran njegovim potpunim ispunjenjem.

 

Za sve što nije uređeno ovim uvjetima korištenja, primjenjuje se Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi, koji dijelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.

 

O cjelovitim informacijama o pravima potrošača Kupac se može upoznati u odredbama Zakona o zaštiti potrošača, koji se nalazi na web stranici Prodavatelja.

 

Sporovi

Prodavatelj i Kupac će sve  možebitne sporove uvijek nastojati rješavati  sporazumno, a ako  u tome nikako ne bi  uspjeli, nadležan je sud u Zagrebu. 

Sporovi se mogu rješavati  i izvansudski, u slučaju prijedloga za mirenje,  pri ovlaštenom centru za mirenje,  u skladu sa Zakonom o mirenju i Pravilnikom odabranog centra za mirenje, ili pri Sudu časti Hrvatske gospodarske komore (HGK) u slučaju prijave Kupca Sudu časti, na čija prava upućuje Zakon o zaštiti potrošača.